niedziela, 19 lipca 2015

Trudna historia

Hej kredeczki!
Dzisiaj opowiem wam o trudnej historii Leosia.
Jak już pewnie wiecie był on w szkole przesladowany,dręczony,wyśmiewany.
Mimo tego nigdy się nie poddał.
Słuchał tych wszystkich obelg, słuchał tego jak bardzo po nim bluźnią że, nie jest markowo ubrany
że, nie jest bogaty. Śmiano się z jego wyglądu. Ale przecież to się nie liczy prawda?
Wiecie...kiedyś ludzie nie chodzili w markowych ubraniach i żyli. Nie mieli telefonów i internetów...i żyli normalnie
teraz tak trochę odbiegając od tematu. Popatrzcie do o koła siebie ... i co widzicie?
Ja widzę nie tylko młodzież i dorosłych, ale także dzieci przy tych wszystkich telefonach,tabletach, IPodach i wgl.
Popatrzcie jak bardzo internet może namieszać człowiekowi w głowię. Więc apeluje DO WSZYSTKICH :

NIE DAJMY SIĘ PRZEJĄC PRZEZ INTERNET I TECHNOLOGIĘ
LUDZIE POPEŁNIAJĄ SAMOBÓJSTWA NAWET PRZEZ TO, ŻE KTOŚ POD JEGO PROFILOWYM NA FACEBOOKU NAPISAŁ ZASRANE 2/10
LUDZIE SĄ CORAZ BARDZIEJ OPĘTANI PRZEZ TECHNOLOGIĘ. NIE MASZ FAJNEGO TELEFONU, GŁUPIA NAZWA NA IG, MALO LAJKÓW POD ZDJ.
I JUŻ JESTEŚ WYŚMIEWANY OD NIEUDACZNIKÓW, IDIOTÓW, KRETYNÓW, LUZERÓW ITP..


moim zdaniem dla tego też wyśmiewano się z Leosia.. ale kiedy poszedł do nowej szkoły dwa lata temu nie był już wyśmiewany. Rozumiecie to?Być przez 6 lat gnębionym? Pewnie słyszeliście tą piosenkę od BAM'U
HOPEFUL ta piosenka jest głównie o prześladowaniu w sql.

WYZWANIE DLA WAS:
SPRÓBUJCIE PRZEZ JEDEN DZIEŃ NIE KORZYSTAĆ Z TELEFONU,INTERNETU I WYJŚĆ NA DWÓR ZE ZNAJOMYMI
:)

/Olcza



14 komentarzy:

  1. Hopeful jest bardzo smutna po przetłumaczeniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze mówisz gdyby nie ten internet było by inaczej ;// żyjemy już w takim świecie co nikt nie będzie się z tb przyjaźnił bo np, nie masz Iphona albo Samsunga to, że nie ubierasz markowych ciuchów ://. Ta ludzkość powoli umiera :/ i internet staje się taki szkodliwy :/ coraz więcej jest Samobójców przez właśnie takie nawet małe pierdoły :/ Bardzo fajny bolog :) <3 !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z wami (a taj przy okazji bardzo fajny blog ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam dręczona w szkole to coś strasznego. Masz racje nie dręczcie innych to też są ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. O znam ten ból ja mam tak teraz jak Leo wcześniej :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze piszesz! #bambinoforever

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam tak samo jak Leo tyle że przez ponad 7 / 8 lat ale mam ich gdzieś,nie przejmuję się tym. Idę dalej z dumą nie zważając na ludzi,którym się po prostu nudzi. A jak mi smutno, słucham tych cudownych chłopaków i jest tylko lepiej :) <3 Pozdrawiam Wszystkie Bambinos <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą.Bardzo współczuje Leosiowi.Ja byłam też prześladowana w szkole tylko,że u mnie była trochę lepsza sytuacja bo byłam tylko wyzywana przez pół roku.A wracając do tematu to masz rację

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam taki dzień wczoraj bo miałam karę :p Zaliczysz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem sytuacje Leosia też byłam gnębiona w sql.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumię sytuację Leosia też byłam gnębiona w szkole😣😔

    OdpowiedzUsuń