czwartek, 18 czerwca 2015

Coś o mnie

Yeloo! Tak jak wiecie na tym blogu znajduje się też mój malutki kącik. ^^
Więc tak:
*mam na imię Ola
*bambino jestem dopiero jakieś 3 mieś
*mam 14 lat
*uwielbiam pływać kiedyś nawet trenowalam w klubie..taka to kiedyś to było rok temu XD no bo teraz mam dużo nauki i nie mam czasu żeby chodzić codziennie przez  6 dni w tygodniu

*Kocham malować i rysować mam swoją sztalugę i płótna
*Kocham czytać książki i zaznaczać w nich jakieś momenty haha :D
*Lubię grać w gry xP
*tak przyznaje się lubię grać w MSP i MC xD ALE CICHUTKOOO :D
*Uwielbiam BAM za ich historię.
*Miałam także wielką potrzebę założenia bloga o nich
*Może i z wyglądu nie jest idealny ale się starałam i robiłam ten wygląd przez cały dzień od 14:00 do chyba nawet 2:00 rano
*Jestem także Otaku *^*
*Może i nie takim wielkim ale prawie 2-3 lata już będzie :D
*Moim pierwszym anime było Król Szamanów *u* NAJLEPSZE ANIME JAKIM MOŻNA ZACZĄĆ OGLĄDAĆ
*Zawsze z bratem oglądałam Króla Szamanów
*a potem się ścigaliśmy kto pierwszy obejrzy wszystkie ( BODAJŻE)100 odc. haha wygrałam *^* (NO BO OTAKU C"NIE? xD )
*Król Szamanów to anime do którego się powraca... ♥
*oglądałam równie świetne Ao No Exorcist <3 boziuu Yukio <3 Kuro <3 Rin <3 *I oczywiście oglądałam też Kuroshitsuji <3 ŚWIETNE <3 *A aktualnie oglądam Death Note *od Anime zrobiłam sobie też dużąąą przerwę około roku :( *Ale lubię też czytać Mangę <3 *z mang posiadam Death Note 1 i Książę Piekieł Dobra to chyba na tyle! :D tu teraz zobaczycie moje 2 prace zrobione w Paint tool Say mam nadzieję że są co najmniej Ok xSD

/Olcza ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz