wtorek, 16 czerwca 2015

Fakty o Leosiu

Yeloo ! No to co? Gotowi na 47 faktów o Leosiu? :D
ZACZYNAJMY!

1.Leondre Antonio Devries
2.urodzony dnia 06.10.2000
3.w Port Talbot
4.Pochodzi z Walii
5.Uczy się w Glan Afan Comprehensive School
6.Ma młodszą siostrę Matyldę i starszego brata Josepha
7. "ksywki" Leo, Little Dre, Bars ( a u nas Leoś ^^ )
8.Jest otwartym dzieckiem, które mówi o swoich przeżyciach
9.Rapuje od małego
10.Ma dwójkę rodzeństwa
11.Wspiąć się na szczyt, pomógł im Simon Cowell
12.Rozpłakał się jak dostali "złoty guzik"
13.Nie ma dziewczyny
14.Jest głównym głosem w wywiadach
15.Gdy się denerwuje patrzy w ziemie lub w inny przedmiot
16.Ma młodszą siostrę
17.Ukończył 14 lat w wielkim stylu
18.Lubi przytulać się do fanek
19.Rzadko jet smutny czy przygnębiony
20.Jest głównym głosem w Hopeful
21.Z Charliem zna się z przypadku
22.Mówi, że nie przeszkadzają mu szkolne mundurki, bo wtedy wygląda elegancko i jednocześnie fajnie
23.Preferuje brunetki (i mam punkt u Leosia o jee ♥ )
24.Woli, by dziewczyna była sportowa ( a pływanie w klubie też się liczy :/ )
25.Jego ulubionym słodyczem jest Nutella
26.Ma obudowę na TELEFON w kształcie Nutelli
27.Śpi bez koszulki, bo uznaje, że jest wygodniej
28.Ma około 170 cm
29.Jego brat odszedł z Overload
30.Słucha rapu i popu
31.Potrafi pływać
32.Ulubiony kolor to czarny
33.Nie lubi, gdy inni są gnębieni , bo sam tak miał w swoim życiu
34.Lubi jeść poop corn
35.Często ma sobie SŁUCHAWKI, co denerwuje Charlie'go
36.Dużo śpi
37.Ma rozmiar buta 40
38.Nie chce mieć tatuażu ( JESTT ♥ )
39.Lubi biżuterię
40.Często przesiaduje na Twitter'ze
41.Nie lubi się całować (ale policzek zawsze! Chociaż tyle ♥ ALE KIEDYŚ POLUBI >:D )
42.Słucha Arany Grande
43.Wszystko co jest związane z jabłkami jest jego
44.Interesuje się lwami
45.Nie preferuje chipsów
46.Obejrzał wszystkie części o Harrym Potter'ze ( jak ja ♥ MÓJ )
47.Popłakał się, jak stracił szansę na spotkanie Ariany Grande ( Oj biedak >:( )


No to na tyle misiaczki ^^ mam nadzieję że podobają wam się te fakty :D
(Fakty są z tej samej stronki co wcześniej ^^ )


A teraz ŁAPAJCIE ZDJ LEOSIA ! !♥♥♥


/Olcza

40 komentarzy:

  1. Świetny blog, uwielbiam bam maja niesamowite glosy <3 fajnie ze ktoś pisze taki blog

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ^^ Twój też jest mega *^*

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham go <3 bambinos forever <3

    OdpowiedzUsuń
  4. PolishBambino Forever ♥ Fajne fakty o naszym Leosiu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe czy gdyby wszystkie bambino poprosiły Ari by spotkała się z Leosiem czy by się zgodziła?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jego ulubiony kolor to czerwony i niebieski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak do Aleksandry N. Super by było. Leoś by się ucieszył :*
      Koffam Leondre ♥

      Usuń
    2. Tak do Aleksandry N. Super by było. Leoś by się ucieszył :*
      Koffam Leondre ♥

      Usuń
    3. Tak do Aleksandry N. Super by było. Leoś by się ucieszył :*
      Koffam Leondre ♥

      Usuń
    4. Tak do Aleksandry N. Super by było. Leoś by się ucieszył :*
      Koffam Leondre ♥

      Usuń
  7. Jego ulubiony kolor to czerwony i niebieski

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jego ulubiony kolor to czerwony i niebieski

    OdpowiedzUsuń
  10. Leo lubi kolor czerwony ,a nie czarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To takie mega slodkie,mi sie akurat dzisiaj przysnil Leo i Charlie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog <3 ale pomyliłaś się co do kolorów. btw. Najlepszy kursor ewvery <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Podajcie leosia e-mail i charliego plisss

    OdpowiedzUsuń
  14. Podajcie leosia e-mail i charliego plisss

    OdpowiedzUsuń
  15. CO DO KOLORU POPATRZCIE NA DATE NIEKTÓRE RZECZY MOGĄ BYĆ JUŻ NIEAKTUALNE ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Praktycznie wszysto jak ja,tylko ja mam rozmiar 38

    OdpowiedzUsuń
  17. Spadaj od niego bo on jest MÓJ

    OdpowiedzUsuń
  18. wszyscy faworyzują Leo. smutne :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomyliłaś sie Ulu Kolor Leo Toczerwony

    OdpowiedzUsuń
  20. W Ponad20 blogach jest że urodził się 2001 a ty masz2000 XD jakpś nie tak ci coś wyszłoXD

    OdpowiedzUsuń
  21. A u mnie punktuje to o jabłkach... mieszkam w największym sadzie Europy... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja nie wiem jakie ty blogi czytałaś, skoro miałaś takie błędne informacje, że jest z 2001.

      Usuń
  22. 1. bardzo często uprawiam sport (prawie codziennie)
    2. ja słucham tylko rapu i popu
    3. moje ulubione kolory to niebieski i czarny (jego pies ma na imie blue xd)
    4. kocham jesc pop corn i nutelle
    5. praktycznie caly czas nosze słuchawki
    6. mój rozmiar buta to 36 (nawet blisko )
    7. tez lubie bizuterie
    8. interesuje się lwami i gepardami :)
    9. lubie chipsy ale nie przepadam za nimi :/
    10. no niestety ale tez się poplakalam jak się dowiedziałam ze w lodzi była ari a ja dowiedziałam się dzień po koncercie.. :((

    OdpowiedzUsuń
  23. przystojniak na tym zdjęciu ... :* <3

    OdpowiedzUsuń